Levering binnen 1-2 werkdagen

Voor dagelijks gebruik

WE ZIJN ONDERWEG!

Levering

Wanneer je bestelling goed is ontvangen door ons, zul je een bevestiging krijgen. Hierna wordt de bestelling verwerkt en verzonden. De bestelling zal ongeveer 1 tot 5 werkdagen onderweg zijn, tenzij anders is aangegeven. Doordat onze producten per bestelling worden samengesteld en er externe factoren meespelen, is het mogelijk dat de levertijd varieert. Wij zullen alleen producten verzenden wanneer de betaling succesvol verwerkt is.

BEZORGSERVICES

Al onze bestellingen worden verzonden als pakketpost. Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je een Track & Trace code. Voor de verzending werken we samen met de volgende bezorgservices:

DHL
GLS
PostNL

Verzendkosten

Bezorging binnen Nederland:
DHL standaard verzending (1-2 dagen) EUR 4,79 en gratis bezorging boven EUR 55,-*

Bezorging in België en Duitsland:
GLS standaard verzending (2-3 dagen) EUR 6,66 en gratis bezorging boven EUR 55,-*

Bezorging in Australie, Denemarken, Frankrijk, Luxemburg, UK:
GLS standaard verzending (2-3 dagen) EUR 8,10 en gratis bezorging boven EUR 55,-*

Delivery in Czech Republic, Hungary, Italy and Poland:
GLS standaard verzending (3-4 dagen) EUR 12,10 en gratis bezorging boven EUR 130,-*

Delivery in Portugal, Ireland, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switserland:
GLS standaard verzending (3-4 dagen) EUR 14,75 en gratis bezorging boven EUR 130,-*

Bezorging in andere Europese landen (niet hierboven genoemd):
GLS standaard verzending (3-5 dagen) EUR 27,50 en gratis bezorging boven EUR 200,-*

Bezorging buiten Europa:
PostNL standaard bezorging EUR 51,35

*bedrag na het verrekenen van coupons en kortingsacties.

Bezorgadres aanpassen

Je kunt je bezorgadres uiterlijk 7 dagen voor je volgende bestelling veranderen op je persoonlijke FITSHE account. Dan zorgen wij dat je bestelling meeverhuist.

Niet thuis

Weinig thuis? Geen probleem! Je kunt eventueel een alternatief bezorgadres opgeven, zodat je bijvoorbeeld op je werk je bestelling in ontvangst kunt nemen. Een andere mogelijkheid is dat je na je eerste bezorgpoging met jouw Track & Trace code het adres en tijd van levering kunt aanpassen of het pakket naar een DHL Parcelshop laten brengen.

Pakket niet ontvangen

Het komt zelden voor dat een bestelling niet binnen de aangegeven levertijd bij je wordt aangeboden. In een uitzonderlijk geval is er iets niet goed gegaan met de bezorging. We raden je dan aan om via Track & Trace te controleren of je bestelling al bij je is aangeboden. Heb je geen Track & Trace code ontvangen na je bestelling, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice via info@fitshe.com. Let op: je ontvangt pas een Track & Trace code wanneer wij je pakket hebben overgedragen en alles goed verwerkt is bij DHL.

Onjuist of onvolledig adres

Als je pakket naar ons wordt teruggestuurd vanwege een onjuist of onvolledig adres, ben je verantwoordelijk voor de verzendkosten om je bestelling opnieuw te laten bezorgen aan het juiste adres. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van je bestelling als het adres hebt opgegeven onvolledig of onjuist is.

Problemen met verzending

Is er iets verkeerd gegaan met de verzending van je pakket? Als je een email stuurt naar info@fitshe.com zorgen wij dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

Douane

Bestel je vanuit het buitenland? Houd er rekening mee dat er vertragingen kunnen worden opgelegd door de douane-inklaring van het land. Eventuele vergoedingen die door de douane worden opgelegd, zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de koper.

Beschadigd product

Onze klanten hebben recht op een goed product en als een artikel buiten je schuld om kapot gaat dan lossen wij dit graag zo snel mogelijk op. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@fitshe.com.

Recyclen

Onze verzendverpakkingen zijn biologisch afbreekbaar, dus je kunt deze recyclen!

SELF CARE IN JE MAILBOX?

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang direct 10% korting op je eerste aankoop!