SELF CARE IN JE MAILBOX?
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang direct 10% korting op je eerste aankoop!
Wat jammer dat je op deze pagina terecht bent gekomen. Een goede klantenservice vinden we heel belangrijk, maar ook wij maken weleens een foutje. Uiteraard willen we dit zo snel mogelijk met je goedmaken. We vertellen hier hoe.
Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen doen om de klacht op te lossen.
Om je klacht juist in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om deze naar ons te mailen. Dat doen we niet om je klacht af te schuiven, maar zo kunnen we er goed naar kijken en zo snel mogelijk met een oplossing te komen.
Wij informeren je over de status van je klacht. Soms is iets snel opgelost en soms duurt het iets langer. Een oplossing komt er altijd! Je krijgt in ieder geval uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Wij zorgen ervoor dat we binnen onze macht en regelgeving jou een passende oplossing bieden, dat beloven we.
Als klant ben jij voor ons het belangrijkst. We zouden daarom graag willen dat je tevreden bent, nu en in de toekomst. Voor je klacht kun je het beste bij ons terecht via: info@fitshe.com. Bellen mag ook, maar onze klantenservice zal je hoe dan ook vragen je klacht ook op de mail te zetten. Je kunt ons bereiken op: 020 303 87 40.
Self care voor vrouwen
Heb je vragen, suggesties of wil je gewoon even kletsen? Neem contact met ons op via info@fitshe.nl
FCFit B.V.
NL8620.27.962.B01
BTW nummer
Schrijf je in en blijf altijd op de hoogte!
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan
Heb je suggesties, vragen of opmerkingen? We zijn altijd bereid om te kletsen! Neem dan contact met ons op via info@fitshe.nl
© 2023 Fitshe | Website door WP Masters | Privacy policy | Cookie verklaring | Cookie Settings
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang direct 10% korting op je eerste aankoop!