Levering binnen 1-2 werkdagen

Voor dagelijks gebruik

OEPS, FOUTJE!

Klachtenpagina

Wat jammer dat je op deze pagina terecht bent gekomen. Een goede klantenservice vinden we heel belangrijk, maar ook wij maken weleens een foutje. Uiteraard willen we dit zo snel mogelijk met je goedmaken. We vertellen hier hoe.

1. Maak je klacht kenbaar

Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen doen om de klacht op te lossen.

2. Het liefst per mail

Om je klacht juist in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om deze naar ons te mailen. Dat doen we niet om je klacht af te schuiven, maar zo kunnen we er goed naar kijken en zo snel mogelijk met een oplossing te komen.

3. Informatiestroom

Wij informeren je over de status van je klacht. Soms is iets snel opgelost en soms duurt het iets langer. Een oplossing komt er altijd! Je krijgt in ieder geval uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

4. De oplossing

Wij zorgen ervoor dat we binnen onze macht en regelgeving jou een passende oplossing bieden, dat beloven we.

5. De klant

Als klant ben jij voor ons het belangrijkst. We zouden daarom graag willen dat je tevreden bent, nu en in de toekomst. Voor je klacht kun je het beste bij ons terecht via: info@fitshe.com. Bellen mag ook, maar onze klantenservice zal je hoe dan ook vragen je klacht ook op de mail te zetten. Je kunt ons bereiken op: 020 303 87 40.

SELF CARE IN JE MAILBOX?

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang direct 10% korting op je eerste aankoop!