FAQ

De meest gestelde vragen aan FITSHE zijn:

WAT IS FITSHE?

FITSHE ondersteunt jouw actieve levensstijl met 100% natuurlijk eiwit voeding om te helpen met het ondersteunen van het herstel van jouw lichaam na het sporten. Met al die honderden soorten proteïne shakes in de winkels, konden wij er niet eentje vinden die 100% natuurlijk was, biologisch en zonder kunstmatige zoetstoffen of geen andere kunstmatige toevoegingen hadden. Daarom hebben we ons eigen product maar ontwikkeld: FITSHE Pure Whey Protein. Per portie verpakt zodat je ze altijd mee kunt nemen, handig toch?

WIE BEDACHT FITSHE?

Caroline Glasbergen, de vrouw achter FITSHE.

“Toen ik erachter kwam hoe belangrijk proteïne is voor na het trainen, ben ik gaan zoeken naar een product dat ik zelf zou kunnen gebruiken. Maar waar ik ook zocht, ik kon niet iets vinden dat paste bij mij. Naast dat alle shakes voor mannen zijn ontwikkeld zitten de meeste proteïne producten ook nog eens vol kunstmatige zoetstoffen en smaken ze vaak artificieel. Ook die grote potverpakkingen vond ik niks. Na mijn eindeloze zoektocht besloot ik zelf 100% biologische proteïne voeding te ontwikkelen. FITSHE. Shakes die naadloos aansluiten op een actieve lifestyle.”

HOE KAN IK MET FITSHE IN CONTACT KOMEN?

We vinden het erg leuk van je te horen! Laat een berichtje achter op onze Facebook pagina of stuur een mail naar cglasbergen@fitshe.com. Je krijgt sowieso antwoord terug!

Facebook
Instagram

CONTACTGEGEVENS VAN FITSHE

FITSHE BV
Stationsplein 45 A4.002
3013 AK ROTTERDAM

Telefoonnummer: +31 64 42 03 134
Maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00

Of per mail: cglasbergen@fitshe.com

ALGEMEEN

Onze producten worden geleverd aan het adres dat door jou is opgegeven door ons aangewezen transportbedrijf. Om het proces van de transactie te bevorderen gaan wij ervan uit dat het opgegeven adres van jou juist is. Mocht het aangewezen transportbedrijf de producten terugsturen naar ons, omdat bezorging aan de consument niet mogelijk is. Dan wordt de consument aansprakelijk gesteld voor de onsuccesvolle transactie. Dit is niet van toepassing wanneer de consument zijn recht van annulering toepast of als de consument tijdelijk belemmerd is om de bezorging in ontvangst te nemen, tenzij wij de consument tijdig van te voren hebben ingelicht over de bezorging.

AFLEVERTIJD

Wanneer de bestelling juist is ontvangen door ons krijg je een bevestiging. Na de bevestiging wordt de bestelling verwerkt en verstuurt. De bestelling zal ongeveer 1 tot 5 werkdagen onderweg zijn, tenzij er anders is aangegeven. Doordat onze producten per bestelling worden samengesteld en er externe factoren meespelen is het mogelijk dat de aflevertijd kan variëren. Wij zullen alleen producten versturen wanneer de betaling succesvol is gewerkt.

BEZORGSERVICES

Alle orders zijn pakketposten. Je krijgt altijd een track & trace code wanneer je bestelling wordt verzonden. Voor het standaard versturen gebruiken wij de volgende bezorgservices, tenzij er anders is aangegeven, voor het succesvol afleveren van onze producten:

  • DHL (Nederland)
  • GLS (Europa)
  • PostNL (buiten Europa)

HOEVEEL KOST VERZENDEN?

Bij abonnementen betaal je geen verzendkosten (dit geldt alleen bij bestellingen binnen Nederland).

Bezorging binnen Nederland:
DHL standaard verzending (1-2 dagen) EUR 4,79 en gratis bezorging boven EUR 65,-

Bezorging in België en Duitsland:
GLS standaard verzending (2-3 dagen) EUR 6,66 en gratis bezorging boven EUR 65,-

Bezorging in Australie, Denemarken, Frankrijk, Luxemburg, UK:
GLS standaard verzending (2-3 dagen) EUR 8,10 en gratis bezorging boven EUR 65,-

Delivery in Czech Republic, Hungary, Italy and Poland:
GLS standaard verzending (3-4 dagen) EUR 12,10 en gratis bezorging boven EUR 130,-

Delivery in Portugal, Ireland, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switserland:
GLS standaard verzending (3-4 dagen) EUR 14,75 en gratis bezorging boven EUR 130,-

Bezorging in andere Europese landen (niet hierboven genoemd):
GLS standaard verzending (3-5 dagen) EUR 27,50 en gratis bezorging boven EUR 200,-

Bezorging buiten Europa:
PostNL standaard bezorging EUR 51,35

KAN IK MIJN BEZORGDOOS RECYCLEN?

Ja, onze bezorgdozen zijn volledig biologisch afbreekbaar. Vonden we belangrijk.

ER IS IETS VERKEERD GEGAAN MET MIJN VERZENDING, WAT KAN IK DOEN?

Als je een email stuurt naar cglasbergen@fitshe.com zorgen wij dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

HOE KAN IK MIJN BEZORGADRES VERANDEREN?

Je kan je bezorgadres uiterlijk zeven dagen voor je volgende bestelling veranderen op je persoonlijke FITSHE account. Dan zorgen wij dat je bestelling meeverhuist.

IK HEB MIJN PAKKET NOOIT ONTVANGEN.

Het komt zelden voor dat een bestelling niet binnen de aangegeven levertijd bij je wordt aangeboden. In een uitzonderlijk geval is er iets niet is goed gegaan met de bezorging. We raden je dan aan om via Track & Trace te controleren of je bestelling al bij je is aangeboden. Heb je geen Track & Trace code ontvangen na je bestelling, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Let hierbij wel op dat je pas een Track & Trace code ontvangt wanneer wij je pakket hebben overgedragen en alles goed verwerkt is bij DHL.

IK BEN WEINIG THUIS OVERDAG, ZIJN ER ANDERE MOGELIJKHEDEN OM MIJN PAKKETJE TE ONTVANGEN?

Weinig thuis? Geen probleem! Je kan jouw bezorgadres in je persoonlijke FITSHE account aanpassen naar het gewenste bezorgadres. Een andere mogelijkheid is dat je na je eerste bezorgpoging met jouw Track en Trace code, het adres en tijd van levering kan aanpassen, of het pakket naar een DHL Parcel Shop laten brengen. Je kunt eventueel ook een alternatief bezorgadres opgeven, zodat je bijvoorbeeld op je werk je bestelling in ontvangst kunt nemen.

DOUANE

Houd er rekening mee dat er vertragingen kunnen worden opgelegd door de douane-inklaring van het land. Eventuele vergoedingen die door de douane worden opgelegd, zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de koper.


ONJUIST OF ONVOLLEDIG ADRES



Als je pakket wordt teruggestuurd naar ons vanwege een onjuist of onvolledig adres, ben je verantwoordelijk om de verzendkosten te betalen om je bestelling opnieuw te laten bezorgen aan het juiste adres. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van je bestelling als het adres dat bij het afrekenen onvolledig of onjuist is.

MIJN PRODUCT IS BESCHADIGD, WAAR HEB IK RECHT OP?

Onze klanten hebben recht op een goed product en als een artikel buiten je schuld om kapot gaat dan verhelpen wij dit graag zo snel mogelijk. Neem hiervoor aub telefonisch contact op met onze klantenservice via +31 6 44 20 31 34 of per mail cglasbergen@fitshe.com.

WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN?

Je kan al je bestellingen en abonnementen betalen met iDEAL, Visa, Mastercard, American Express, AfterPay of Paypal.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING AFGESCHREVEN?

De kosten voor je abonnement worden elke vier weken van je credit card afgeschreven.

WAT GEBEURT ER ALS MIJN CREDIT CARD VERVALT?

Komt je kaart te vervallen, verander dan direct je details op je persoonlijke account pagina. Dan kom je niet zonder shakes te zitten.

IK HEB NOG GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN.

Soms kan het gebeuren dat het bevestigen van je bestelling wat langer duurt. Mocht je er niet op vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen neem dan contact met ons op per mail cglasbergen@fitshe.com. We kunnen dan samen controleren of je bestelling is verwerkt.

AFTERPAY BETALINGEN.

AfterPay voert voor www.fitshe.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij www.fitshe.nl achteraf betalen tot een bedrag van €250,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €250,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

KAN IK MIJN PRODUCTEN RETOURNEREN / RUILEN?

Het retourneren en ruilen is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Het product dient in originele verpakking en ongeopend te zijn.

IK HEB EEN VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN, WAT KAN IK DOEN?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Telefoonnummer: +31 6 44 20 31 34
Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Of per mail: cglasbergen@fitshe.com

HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN RETOURARTIKEL WORDT TERUGBETAALD?

Na ontvangst van je retour betalen wij het bedrag binnen 7 tot 10 werkdagen aan je terug. Het bedrag betalen we op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht terug.

Let op: alleen volledige en niet beschadigde producten nemen wij in behandeling.

WANNEER START MIJN ABONNEMENT?

Onze abonnementsservice volgt een 4-weekse bezorgcyclus. Bij een abonnement met een bezorgadres in Nederland betaal je geen verzendkosten. Je eerste pakketje wordt meteen de dag na je bestelling bezorgd. Dit geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland. Vervolgens krijg je elke 4 weken een pakket met jouw geselecteerde product(en).

HOE KAN IK AANPASSINGEN AAN MIJN ABONNEMENT MAKEN?

Aanpassingen kunnen gedaan worden in je persoonlijke FITSHE account tot 7 dagen voor je volgende levering.

KAN IK MIJN ABONNEMENT PAUZEREN?

Ja, je kan jouw abonnement pauzeren in je persoonlijke FITSHE account tot 7 dagen voor je volgende levering. Je kan op de ‘RESTART’ knop klikken wanneer je jouw volgende levering wilt hebben. Deze levering zal dan binnen 1 tot 5 werkdagen afgeleverd worden, afhankelijk van het opgegeven bezorgadres. Heb je hulp nodig? Stuur dan een mail naar cglasbergen@fitshe.com.

HOE ZEG IK MIJN ABONNEMENT OP?

Je kan je abonnement wanneer je maar wil opzeggen, laat het ons alleen even weten 7 dagen voor je volgende levering. Je kan je abonnement direct opzeggen vanuit je persoonlijke account.

IK HEB NOTEN ALLERGIE. IS FITSHE IETS VOOR MIJ?

Jazeker. Alle onze shakes zijn namelijk notenvrij. Zelfs geen spoortje, dus een noten-allergie is geen probleem.

IK HEB LACTOSE INTOLERANTIE. KAN IK DE SHAKES DRINKEN?

Met een lactose intolerantie adviseren we de whey protein shakes niet te drinken, maar binnenkort worden FITSHE vegan protein shakes aan ons assortiment toegevoegd. Deze zijn 100% plantaardig en passen uitstekend binnen een lactosevrij dieet.

IK BEN VEGANIST, IS FITSHE DAN GESCHIKT?

Binnenkort worden FITSHE vegan protein shakes aan ons assortiment toegevoegd. Als je liever geen zuivel drinkt, is FITSHE whey protein niet het product voor jou.

IK REAGEER NIET GOED OP GLUTEN. MAG IK FITSHE GEBRUIKEN?

YES YOU CAN, onze shakes zijn glutenvrij.

ZIJN DE FITSHE SHAKES GESCHIKT VOOR VEGETARIËRS?

Ja, als vegetariër kun je de FITSHE Pure Whey Protein prima drinken. Ze kunnen je zelfs helpen om aan de dagelijks aanbevolen hoeveelheid eiwitten te komen, waar veel vegetariërs moeite mee hebben.

ZIJN DE SHAKES OOK GESCHIKT VOOR ZWANGERE VROUWEN?

Zeker, juist uitermate geschikt. Als zwangere vrouw is het belangrijk voldoende eiwitten binnen te krijgen omwille van de nieuwe cel aanmaak. FITSHE is 100% natuurlijk en op basis van biologische wei, zonder toegevoegde artificiële zaken of zoetstoffen. En FITSHE bevat ook je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid magnesium, wat een belangrijk mineraal is, zeker tijdens je zwangerschap.

IS HET WHEY CONCENTRAAT OF ISOLAAT?

Wij gebruiken biologisch Whey eiwit concentraat 80%. De reden hiervoor is dat het concentraat zo dicht mogelijk ligt bij hoe de eiwitstructuur in de natuurlijke vorm voorkomt – en dit geldt zeker deze bio variant die overigens ook maar kort is verhit.

KUNNEN DE SHAKES GEBRUIKT WORDEN ALS MAALTIJDVERVANGERS?

De shakes zijn geen maaltijdvervangers, maar bedoeld als aanvulling op je reguliere voeding om je lichaam te herstellen na het sporten. De shakes zijn laag in calorieën en zijn daarnaast een lichte bron van snel-opneembare eiwitten en helpen ze bij de spieropbouw. En met sterkere spieren verbrand je weer meer calorieën.

HEBBEN VROUWEN MEER OF MINDER PROTEÏNE NODIG DAN MANNEN?

Mannen hebben meer spieren dan vrouwen en dus meer proteïne nodig: na een training ongeveer 20 gram. Voor vrouwen is dat gemiddeld 18 gram.

HOEVEEL PROTEÏNE HEB IK NODIG?

Gemiddeld heeft ons lichaam dagelijks tussen de 0.8 en 1 gram proteïne per kilo lichaamsgewicht nodig. Maar wie regelmatig traint, kan wel wat extra’s gebruiken. Hoeveel extra hangt af van de intensiteit van je training. Heb je een actieve levensstijl, streef dan naar 1.2 tot 1.5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht per dag.

WAAROM HEB IK PROTEÏNE NODIG ALS IK TRAIN?

Trainen veroorzaakt schade aan je spieren. Dit klinkt slecht, maar dat is het niet. Het is wel belangrijk dat je spieren na afloop goed kunnen herstellen en aansterken. Proteïne helpt je lijf daarbij dit. De aminozuren waar proteïne uit is opgebouwd, zijn de sleutel tot herstel van je spieren. (Dat is ongeveer alles wat we je kunnen vertellen, zonder dit stuk te veranderen in een complexe biologieles.) Wel interessant om te weten: er zijn 20 typen aminozuren. Sommige maakt ons lichaam zelf aan, andere moeten we uit voeding halen. Die laatste noemen we essentiële aminozuren en die zitten in onze FITSHE After Workout Shakes.

PASSEN DE SHAKES BIJ ALLE TYPES TRAINING?

Ja, proteïne helpt je spieren herstellen, wat voor type training je ook hebt gedaan. Hardlopen, sportschool, yoga, bootcamp, spieren zijn spieren en die hebben voeding nodig.

HEBBEN DE SHAKES EFFECT OP DE VORM VAN MIJN LICHAAM?

Niet direct, dat is meer afhankelijk van het soort training dat je doet. Maar doordat proteïne je spieren helpt herstellen maakt dit indirect wel verschil: spieren versnellen namelijk onze spijsvertering. Hoe meer spieren we kweken, hoe meer calorieën we verbranden. Dat leidt uiteindelijk tot een strakker lichaam.

HOEVEEL MAGNESIUM HEB IK NODIG?

De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid magnesium ligt tussen de 310 mg en 420 mg.

Wat te doen bij een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

E-mail: cglasbergen@fitshe.com

Tel: +31 6 44 20 31 34 (Bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00)

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar FITSHE bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

IK HEB EEN VRAAG EN KAN HET ANTWOORD HIEROP NIET VINDEN IN DE VEEL GESTELDE VRAGEN.

Staat je vraag er niet bij dan kun je ons bellen of mailen.

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Voor een snelle afhandeling van je vraag dien je je order/bestelnummer bij de hand te houden.

Je kan ons ook per mail bereiken via: cglasbergen@fitshe.com.