Wat is Fitshe?
FITSHE is een self care merk voor alle vrouwen. We bieden producten die zijn afgestemd op de behoeften van jouw lichaam en je een boost geven waar nodig. Met FITSHE vul je gemakkelijk je dagelijkse voeding en self care routine aan. Zo zorg je goed voor jezelf en je lichaam!
Hoe kom ik met FITSHE in contact?
We vinden het erg leuk van je te horen! Laat een berichtje achter op onze socials of stuur een mail naar info@fitshe.com. Je krijgt sowieso antwoord terug!
Facebook
Instagram
Tiktok
FITSHE contactgegevens
FITSHE BV
Rigakade 10
1013BC Amsterdam
Nederland
info@fitshe.com
Goed om te weten
Wanneer je bestelling goed is ontvangen door ons, zul je een bevestiging krijgen. Hierna wordt de bestelling verwerkt en verzonden. De bestelling zal ongeveer 1 tot 5 werkdagen onderweg zijn, tenzij anders is aangegeven. Doordat onze producten per bestelling worden samengesteld en er externe factoren meespelen, is het mogelijk dat de levertijd varieert. Wij zullen alleen producten verzenden wanneer de betaling succesvol verwerkt is.
Welke bezorgservices gebruikt FITSHE?
Al onze bestellingen worden verzonden als pakketpost. Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je een Track & Trace code. Voor de verzending werken we samen met de volgende bezorgservices:
Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
Bezorging binnen Nederland:
DHL standaard verzending (1-2 dagen) EUR 4,79 en gratis bezorging boven EUR 55,-*
Bezorging in België en Duitsland:
GLS standaard verzending (2-3 dagen) EUR 6,66 en gratis bezorging boven EUR 55,-*
Bezorging in Denemarken, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Verenigd Koninkrijk:
GLS standaard verzending (2-3 dagen) EUR 8,10 en gratis bezorging boven EUR 55,-*
Bezorging in Tsjechië, Hongarije, Italië en Polen:
GLS standaard verzending (3-4 dagen) EUR 12,10 en gratis bezorging boven EUR 130,-*
Bezorging in Portugal, Ierland, Slovenië, Slowakije, Spanje, Zweden en Zwitserland:
GLS standaard verzending (3-4 dagen) EUR 14,75 en gratis bezorging boven EUR 130,-*
Bezorging in andere Europese landen (niet hierboven genoemd):
GLS standaard verzending (3-5 dagen) EUR 27,50 en gratis bezorging boven EUR 200,-*
Bezorging buiten Europa:
PostNL standaard bezorging EUR 51,35
*bedrag na het verrekenen van coupons en kortingsacties.
Hoe kan ik mijn bezorgadres aanpassen?
Je kunt je bezorgadres uiterlijk 7 dagen voor je volgende bestelling veranderen op je persoonlijke FITSHE account. Dan zorgen wij dat je bestelling meeverhuist.
Ik ben weinig thuis, zijn er andere opties om mijn pakket te ontvangen?
Weinig thuis? Geen probleem! Je kunt eventueel een alternatief bezorgadres opgeven, zodat je bijvoorbeeld op je werk je bestelling in ontvangst kunt nemen. Een andere mogelijkheid is dat je na je eerste bezorgpoging met jouw Track & Trace code het adres en tijd van levering kunt aanpassen of het pakket naar een DHL Parcelshop laten brengen.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Het komt zelden voor dat een bestelling niet binnen de aangegeven levertijd bij je wordt aangeboden. In een uitzonderlijk geval is er iets niet goed gegaan met de bezorging. We raden je dan aan om via Track & Trace te controleren of je bestelling al bij je is aangeboden. Heb je geen Track & Trace code ontvangen na je bestelling, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice via
info@fitshe.com. Let op: je ontvangt pas een Track & Trace code wanneer wij je pakket hebben overgedragen en alles goed verwerkt is bij DHL.
Ik heb een onjuist of onvolledig adres ingevuld.
Als je pakket naar ons wordt teruggestuurd vanwege een onjuist of onvolledig adres, ben je verantwoordelijk voor de verzendkosten om je bestelling opnieuw te laten bezorgen aan het juiste adres. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van je bestelling als het adres hebt opgegeven onvolledig of onjuist is.
Er is iets misgegaan met mijn verzending, wat nu?
Is er iets verkeerd gegaan met de verzending van je pakket? Als je een email stuurt naar
info@fitshe.com zorgen wij dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
Zijn er douanekosten?
Bestel je vanuit het buitenland? Houd er rekening mee dat er vertragingen kunnen worden opgelegd door de douane-inklaring van het land. Eventuele vergoedingen die door de douane worden opgelegd, zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de koper.
Mijn product is beschadigd, waar heb ik recht op?
Onze klanten hebben recht op een goed product en als een artikel buiten je schuld om kapot gaat dan lossen wij dit graag zo snel mogelijk op. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via
info@fitshe.com.
Kan ik de verzenddoos recyclen?
Onze verzendverpakkingen zijn biologisch afbreekbaar, dus je kunt deze recyclen!
WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN?
Je kunt al je bestellingen en abonnementen betalen met iDEAL, Visa, Mastercard, American Express, AfterPay of Paypal.
Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail gekregen?
Soms kan het gebeuren dat het bevestigen van je bestelling wat langer duurt. Mocht je er niet op vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen neem dan contact met ons op per mail
info@fitshe.com. We kunnen dan samen controleren of je bestelling is verwerkt.
Betalingen met AfterPay
AfterPay voert voor www.fitshe.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij www.fitshe.nl achteraf betalen tot een bedrag van €250,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €250,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar
AfterPay.
Kan ik mijn producten ruilen of retourneren?
Het is mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een product te ruilen of retourneren. Het product dient ongeopend te zijn en in de originele verpakking te worden geretourneerd. Download het retourformulier en print deze uit. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en voeg het formulier toe aan je retourzending.
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat kan ik doen?
Neem dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op via
info@fitshe.com.
Hoe lang duurt het voordat mijn retourartikel terugbetaald wordt?
Na ontvangst van je retour betalen wij het bedrag binnen 7 tot 10 werkdagen aan je terug. Het bedrag betalen we op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht terug. Let op: alleen volledige en niet beschadigde producten nemen wij in behandeling.
Waar kan ik mijn klacht melden?
Wat jammer dat we niet de service hebben geleverd waar je op hoopte! We horen graag hoe we het voortaan beter kunnen doen en hoe we jou weer tevreden kunnen maken. Mail daarom je klacht zo specifiek mogelijk naar onze klantenservice via info@fitshe.com en dan proberen we het zo snel mogelijk op te lossen. Als je klacht bij ons binnen is, ontvang je binnen 7 werkdagen inhoudelijk een reactie van ons. Wij zorgen ervoor dat we binnen onze macht en regelgeving jou een passende oplossing bieden, dat beloven we.
Ik kan het antwoord op mijn vraag hier niet vinden.
Niet gevonden wat je zocht? Mail ons op
info@fitshe.com en we helpen je zo snel mogelijk!